Basis fotograferen

Heb je echt helemaal geen idee wat je camera kan en hoe je alles uit je foto’s kan halen, bekijk dan eens de basisworkshop fotografie. We beginnen met de basis en ik leer je alles stap voor stap.


Lees meer...

Fotograferen 2.0

Haal je je camera vaak van de automatische stand en weet je een beetje wat er bedoeld word met de sluitertijd, diafragma en ISO waardes? Dan is wellicht de workshop Fotograferen 2.0 iets voor jou.


Lees meer...

Digital workflow

Digitale fotografie is voor 50% nabewerking. Tijdens deze workshop richten we ons puur op de nabewerking van je foto’s en alles wat daarbij komt kijken.


Lees meer...

Workshops

Het loont absoluut om eens een leuke en leerzame workshop te volgen om je skills op te halen en het maximale uit je digitale camera te halen. Of je nu een spiegelreflex, systeem of compact camera hebt, tijdens de workshops leer je dieper in te gaan op de instellingen en de mogelijkheden. Verder leer je alles over compositie, het gebruik van licht en de workflow op je computer die bij het digitale tijdperk hoort.

Basisfotografie

Workshops kun je bij me volgen in drie verschillende niveaus. Heb je echt helemaal geen idee wat je camera kan en hoe je alles uit je foto’s kan halen, bekijk dan eens de basisworkshop fotografie. Hier beginnen met de basis en leer je stap voor stap je camera beter kennen en gaan we dieper in op alle onderwerpen die te maken hebben met het fotograferen.

Digitale worklfow

Ben je al helemaal thuis in het fotograferen maar blijven de bestanden in een mapje op je pc staan? Je hoort dit te vaak en dit is gewoon zonde. Bovendien is er achteraf nog veel winst te behalen achter je computer. Digitale fotografie is voor 50% nabewerking. Niet alleen de nabewerking kan leuk en nuttig zijn, ook de opslag en benamingen van je bestanden is van groot belang. Tijdens deze workshop richten we ons puur op de nabewerking van je foto’s en alles wat daarbij komt kijken.

Fotograferen 2.0

Heb je je handleiding al meer dan 1 keer doorgelezen en heb je je camera zorgvuldig uitgezocht vanwege zijn mogelijkheden? Haal je je camera vaak van de automatische stand en weet je een beetje wat er bedoeld word met de sluitertijd, diafragma en ISO waardes? Dan is wellicht de workshop Fotograferen 2.0 iets voor jou. We slaan hierbij de basis over en richten we ons meer op de geavanceerde functies van je camera. Ook hier behandelen we natuurlijk de compositie, belichtingstechnieken en een beetje digitale nabewerking.

Heb je nog vragen over welke workshop het best bij je past? Neem dan snel contact op! Ik hoop dat ik het je mag leren!